El teu motiu per prevenir l’ictus

La World Stroke Organization (WSO) llença, amb motiu del pròxim Dia Mundial de l’Ictus (29 d’octubre), la campanya What’s your reason for preventing stroke? (Quin és el teu motiu per prevenir l’ictus?). La Fundació Ictus s’adhereix a la iniciativa global i la trasllada a Catalunya, on aquesta afecció provoca més de 13.000 ingressos hospitalaris cada any. El lema de la campanya busca conscienciar la població i interpel·la a les persones perquè s’adonin que en la vida quotidiana hi ha moltes raons per adoptar hàbits de vida saludables que poden protegir-les contra l’ictus.

Els materials de la campanya incideixen en l’evidència que l’ictus afecta persones de totes les edats i totes les condicions socials. Plantegen també els factors de risc clau que es relacionn amb l’aparició de la patologia.

La Fundación Ictus celebrarà l’Acte central del Dia Mundial el pròxim 30 d’octubre, dilluns, a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).