NOVA ETAPA, NOVA WEB

La Fundació ictus inicia una nova etapa fidel als seus principis fundacionals: ser una entitat amb presència social amb la missió de donar a conèixer la malaltia, impulsar la recerca sobre la mateixa i donar suport a les persones que han patit un ictus. El fet de que la Marató TV3 d’aquest any estigui dedicada a l’ictus, es un impuls important en tots els aspectes, i en aquesta web descobrireu tota una sèrie d’activitats que organitzem per reforçar el nostre missatge.

Veureu que el color porpra es present a la web. La Stroke Alliance for Europe (SAFE) la entitat europea mes important d’organitzacions vinculades a pacients amb ictus i a la que la Fundació Ictus pertany des del 2009, ha proposat el porpra com a color corporatiu de l’ictus, de la mateixa manera que altres malalties han adoptat diferents colors per reforçar el seu missatge. Ens sumem a aquesta iniciativa que ens ajudarà a donar a conèixer la malaltia

Esperem que seguiu col•laborant amb nosaltres!!

Comentaris (1)

1. respondre
    FRANCISCO RUBIOdiu

Deseo seguir recibiendo información de actividades