Col·labora

Ajuda'ns a posar fre a l'ictus

Si vols col·laborar amb la Fundació Ictus ho pots fer a través d’una donació. Tant persones a nivell individual com empreses i altres entitats han col·laborat amb nosaltres durant aquests últims anys. Cada minut compta per reduir l'impacte de l'ictus.

Altres mètodes de donació

Transferència:

Pots fer la teva donació al número de compte ES11 2100 1358 19 0200251001. Facilita'ns el teu nom i cognoms, DNI, contacte i direcció, i et farem arribar el teu certificat de donació per a la desgravació en la declaració de la renta.

Fent Teaming:

Ara també pots sumar-te a la nostra causa a través del Teaming. T'ho posem fàcil! Amb només 1 euros al mes, pots donar el teu suport als projectes de la Fundació en benefici de les persones que han patit un ictus i les seves famílies. Uneix-te aquí al nostre grup de Teaming.

Implica’t en una iniciativa solidària

Hi ha moltes formes d'implicar-se per fer front a l'ictus. Per exemple, hi ha companyies que han fet recaptacions solidàries entre els seus treballadors per contribuir a la recerca de l’ictus. Parelles que s’han casat i han fet una donació per la sensibilització de la malaltia com a regal pels seus convidats. O professionals sanitaris que han corregut una mitja marató per recaptar donacions per la Fundació Ictus.Tu marques la diferència! Gràcies al teu suport, podrem seguir acompanyant a les persones que han patit un ictus i les seves famílies.

I recorda, la Fundació Ictus està acollida a la Llei de Mecenatge 49/2002 i, per tant, la teva solidaritat desgrava en la declaració de la renta.

Si tens dubtes, ens pots escriure un correu electrònic a ictus@fundacioictus.com o trucar-nos al telèfon 93 270 35 63.

Consulta aquí la protecció de dades personal