Col·labora

Si vols col·laborar amb la Fundació Ictus ho pots fer a través d’una donació o de voluntariat. Tant persones a nivell individual com empreses i altres entitats han col·laborat amb nosaltres durant aquests últims anys.

Per exemple, hi ha companyies que han fet recaptacions solidàries entre els seus treballadors per contribuir a la recerca de l’ictus. Parelles que s’han casat i han fet una donació per la sensibilització de la malaltia com a regal pels seus convidats. O professionals sanitaris que han corregut una mitja marató per recaptar donacions per la Fundació Ictus.

Si vols fer una donació o col·laborar amb nosaltres ens pots escriure un correu electrònic a ictus@fundacioictus.com o trucar-nos al telèfon 93 270 35 63