Notícies

Mitjançant el programa ABRIC, la Fundació Ictus i el Centre de Vida Independent (CVI) treballem conjuntament per tal que les persones que han patit un ictus tinguin suport en el retorn a casa seva, un factor molt important en la millora de la seva qualitat de vida. Entrevistem la gerent del CVI, Sandra Millet, per conèixer com ajuden les persones en el foment de l’autonomia a la llar.

Herois i Heroïnes RÀPID, (FAST Heroes en la seva versió internacional) un projecte internacional d’educació per a la salut a l’escola àmpliament premiat en què participa la Fundació Ictus, ha aconseguit un RÈCORD GUINNESS MUNDIAL™ per haver creat l’àlbum de fotos online més gran del món amb gent amb màscares de superherois.

Segons la 5a edició de l'auditoria clínica de l'ictus (Audit), el 72,3% dels pacients inclosos en l'informe que havien patit un ictus, patien hipertensió. Les professionals Laia Marin Purtí, l’Ana Guisado Alonso i la Theresia  Clajus, residents de Medicina Familiar i Comunitària de l'Equip d'Atenció Primària Can Mariné Barcelonés Nord i  Maresme – ICS, ens ajuden a entendre la hipertensió arterial i com la podem controlar per prevenir la malaltia.