29 octubre: Dia Mundial de l'Ictus

Publicat el divendres, octubre 23 de 2020

La Fundació Ictus celebra el Dia Mundial de l'Ictus el proper dijous 29 d'octubre amb un acte a l'auditori de La Pedrera, que es podrà seguir via streaming. El lema de la jornada, No abaixem la guàrdia, posa l'accent en què l'ictus és una malaltia que es pot prevenir i tractar, també en temps de pandèmia.

dia mundial de l'Ictus

El proper dijous 29 d’octubre és el Dia Mundial de l’Ictus. En aquest any tan especial, la Fundació Ictus ho celebra tal i com ho ha fet durant els darrers quinze anys.

Amb el lema No abaixem la guàrdia volem recordar a la ciutadania que l’ictus és una malaltia que es pot prevenir i tractar, i que la rehabilitació i la reinserció a la comunitat són molt importants per a la vida després de l’ictus.

Ens agradaria que ens acompanyéssiu, com sempre, aquesta vegada d’una manera virtual clicant en aquest enllaç, on us podreu connectar el proper dijous 29 d'octubre a les 12 hores per seguir en directe la jornada, a l’auditori de la Pedrera.

També podeu consultar el programa de la jornada.