La Fundació Ictus i Foment del Treball s’uneixen per combatre l’ictus

Publicat el dijous, juny 16 de 2022

El president de la Fundació Ictus, Xavier Trias, i el president de Foment del Treball, Josep Sánchez-Llibre, han signat un acord de col·laboració entre ambdues entitats amb l’objectiu de sumar esforços en la sensibilització de l’ictus per a la detecció d’aquesta emergència mèdica i la promoció dels hàbits saludables per tal de reduir-ne les xifres per mitjà del programa Cuida el que mes t’importa, orientat a empreses i entitats.

Representants de la Fundació Ictus i Foment del Treball

La Fundació Ictus i Foment del Treball s’uneixen amb la voluntat de realitzar accions de promoció, sensibilització i suport a les empreses en aquesta matèria per incidir de forma positiva en la millora de la qualitat de vida de les persones i explicar les actuacions de la Fundació Ictus per a les persones supervivents d’aquesta malaltia.

Les malalties cardiovasculars són la primera causa de mort laboral, segons dades del Ministeri de Treball i Economia Social. Una detecció ràpida permet disminuir-ne les seqüeles i millorar el benestar de la persona que l’ha patit. També és essencial donar a conèixer els factors de risc per reduir aquestes xifres. En aquest context, l’aliança d’ambdues entitats permetrà fer-ne difusió entre les organitzacions empresarials territorials i sectorials, així com a les empreses de Catalunya associades, arribant a milers de persones.

La signatura